Recuperació de patrons, foment de la cria i difusió de la raça de colom vol català

Cafe i coloms desembre 2017

MOLT BONES FESTES A TOTHOM !!!

  Us convoquem a tots els socis, aquest proper dissabte dia 30 de desembre al “Cafè i coloms”.
com sabeu es fa sempre el primer dissabte de cada mes, però aquest any, tocaría fer-ho el dia sis de gener, dia de reis, i llògicament la junta directiva no ho hem considerat oportú´
Es per aquest motiu que queda avançat una setmana.
  També, per als socis nous, us comuniquem que acostumem a trobar-nos cap a quarts de deu del matí  al restaurant  “el gurri xic” de Taradell, que si ho busqueu al “googlemaps”, es de bon trobar, a tres quilòmetres de la C-17, direcció Taradell, des del trencant de Malla, (Vic), sortida del centre comercial  “Esclat”.
  Farem l´esmorzar de sempre, tertúlia, cafè, i cap als colomars a posar i treure coloms.
  Aquest dissabte es possible que vinguin un parell de socis nous, recordeu que ténen prioritat a l´hora de treure coloms del colomar de selecció, per tant seran ells els primers en entrar i escollir,
  Tambe destacar, que s´ha fet entrega a la Dolors Mitjà, d´una petita cistella de nadal, en agraïment a la seva gran aportació al club.
QUE TINGUEU UN BON NADAL !!
El secretari;
Narcís Ametller

MUY BUENAS FIESTAS A TODOS !!!
  Os convocamos a todos los socios y acompañantes este próximo sábado día 30 de diciembre al “cafe i coloms”
Como sabéis se hace siempre el primer sábado de cada mes, pero este año, tocaría hacerlo el dia seis de enero, dia de reyes, y lógicamente , la junta hemos decidido cambiar la  fecha por el próximo sábado día 30 de diciembre.
  Para los socios nuevos, os comunicamos que acostumbramos a encontrarnos hacia las nueve y media de la mañana, al restaurante “el gurri xic” de Taradell, al lado de Vic, cerca de la C-17, salida del centro comercial “Esclat” de Malla.
  Haremos el clásico desayuno de siempre, tertulia, café y bajaremos a los palomares a poner y quitar palomas.
  Este sábado, vendrán un par de socios nuevos, y tenemos que recordar que tienen preferencia por entrar primeros y escoger lo que quieran sin limite alguno.
  También destacar que se ha hecho entrega de una “cestita” de navidad a Dolors Mitjà, como agradecimiento a su gran aportación al club.
FELIZ NAVIDAD !!
El secretario;
Narcís Ametller